ďťż

"Development Diary"

"Development Diary"





Tom - 15-04-2006 17:30
W wątku tym będe podawał linki do kolejnych odcinków dziennika. Poza tym postaram sie również dodawać linki do wywiadów, zapowiedzi itp. Jesli macie cos do dodania do ponizszej listy prosze pisac :D

Dwór królewski - 4 IV 2006

Budżet i finanse - 11 IV 2006

Miasta - 25 IV 2006

National Ideas & Form of Government - 3 V 2006

Army & Navy Tradition - 10 V 2006

Status państwa - 17 V 2006

Cesarstwo - 31 V 2006

Formy rządów - 8 VI 2006

Papiestwo - 15 VI 2006

Technologie, eventy - 21 VI 2006

Manufaktury i budynki - 28 VI 2006

Układy pokojowe, kultury - 9 VIII 2006

Sukcesja, eventy losowe - 16 VIII 2006

Interfejs wojskowy - 23 VIII 2006

Modowanie oddziałów. oblężenia - 23 IX 2006

Eventy - 27 IX 2006

Inne linki:

EU3 Pictures and Concept Art - 15 II 2006

Country Guide Preview - 5 IX 2006

-------------------------------------------------------------------------

Dodałem wszystkie aktualne informacje, zmieniłem także każdy "polskie" tematy do dyskusji o nowościach na bardziej widoczne.
Karis





sir Churchill - 26-12-2006 20:21
    lCZĘŚĆ I: SYSTEM DWORU

    Bardzo pomocne w grze są postacie historyczne. Gracz może wziąć historię w swoje ręce i zaprosić na dwór takie osobistości jak Sir Isaac Newton, Wolfgang Amadeusz Mozart czy Kartezjusz.

    Dwór jest nowym pomysłem w EU3. Umożliwia on większą elastyczność w kreowaniu państwa. Każdy gracz może jednocześnie posiadać maksymalnie 3 doradców na dworze, a każdy z nich zapewnia stosowne premie w zależności od umiejętności i kategorii. Doradcy, którzy nie są aktualnie zatrudnieni w swojej ojczyźnie, mogą służyć dowolnemu graczowi w tej samej grupie technologicznej.

    Doradcy pomogą graczowi zrównoważyć ewentualny brak umiejętności monarchy. Władcy są oceniani według umiejętności administracyjnych, dyplomatycznych i militarnych. Są one zależne kolejno od obszarów zainteresowania państwa, doświadczenia władców na polu bitwy lub w kręgach dyplomatycznych oraz ich działalności na polu administracyjnym. Wojny o sukcesję i przedwczesne śmierci mogą również skutkować osadzeniem na tronie nieletnich władców, którzy muszą dopiero uzyskać doświadczenie w tych obszarach.

    Wśród doradców z wysokimi premiami znajdują się:

    Henryk Żeglarz: Książę, który był patronem portugalskich odkryć geograficznych. Zatrudnij go i obserwuj postępy swojej floty.

    Wang Yangming: Największy z chińskich myślicieli neokonfucjonizmu. Zatrudnij go, aby zwiększyć prestiż swojego państwa.

    Mimar Sinan: Wielki architekt turecki, którego budowle zwiększą stabilność Twojego państwa.

    Galileusz: Pierwszy z wielkich astronomów. Jego odkrycia pomogą zwiększyć poziomy technologiczne w twoim królestwie.

    Francis Walsingham: Wielki mistrz szpiegów królowej Elżbiety I. Pomoże ci w działaniach szpiegowskich.

    Kardynał Richelieu: Wielki kardynał, będący prawą ręką Ludwika XIII, pomoże ci w odkryciu nowych idei, które wpłyną pozytywnie na twoje państwo.

    Vauban: Wielki inżynier wojskowy, który pomoże Ci udoskonalić siły zbrojne.

    Cornelius Cruys: Człowiek, który pomógł Piotrowi Wielkiemu zmodernizować przestarzałą marynarkę, zrobi to samo dla Ciebie.

    Już wkrótce kolejna cześć opisu nadchodzącej gry Europa Universalis III, w której przedstawimy niezwykle interesująca opcje gry wieloosobowej.

    Część II: Rozgrywka wieloosobowa

    Dysponując ponad stu narodami do wyboru, gracze mają możliwość rozpoczęcia rozgrywki w dowolnym momencie w przedziale czasowym od 1453 do 1789 roku oraz tysiące opcji do wyboru w grze, która całkowicie odchodzi od zdefiniowanych poziomów i ograniczających kampanii.

    Należy dodać do tego idee narodowe, suwaki polityki i rodzaje rządów, dzięki czemu gracze dostaną pełny zestaw opcji, umożliwiających im w sposób pełny kształtować przyszłość państwa. Gracze mogą wybrać ten sam kraj i ten sam czas początkowy i za każdym razem doświadczać innego rozwoju wydarzeń w grze. Co powiecie na to, aby Anglia stałą się potęgą lądową i rozpoczęła na nowo wojnę stuletnią? Czemu nie uczynić Polski potęgą kolonialną w obu Amerykach? Możliwości są wprost nieograniczone. Należy jednak uważać, ponieważ wybór jednej z opcji może sprawić, że traficie na bardziej bezwzględnego przeciwnika.

    Dla tych, którzy chcą jeszcze więcej, przygotowaliśmy opcję gry w trybie wieloosobowym. Sprawdźcie swoje umiejętności w starciu z innymi o dominację na świcie. Dzięki wielu zapamiętałym fanom gry wieloosobowej w serii Europa Uniwersalis, graczy na pewno nie zabraknie. Dzięki bardziej rozbudowanym opcjom dyplomacji, tryb gry wieloosobowej wznosi EU III na wyższy poziom.

    EU III będzie zawierać trzy różne opcje gry wieloosobowej:
    - gra na serwerze udostępnionym przez Paradox
    - gra w internecie
    - gra w sieci LAN

    Dodatkowo w EU III będzie dostępny tzw. tryb współpracy, dzięki któremu kilku graczy może wybrać jeden naród i wspólnie budować jego wielkość oraz zmagać się z problemami.

    Jeśli to wciąż mało, niemal wszystko w EU III można z łatwością modyfikować. Oprócz tradycyjnych elementów zmienianych w modach, gracze będą mieli możliwość zmiany zdarzeń, efektów doradów, idei lub nawet właściwości różnych rodzajów wojsk. Chcecie dodać do gry własny kraj? Żaden problem!

    Niezależnie od preferencji i upodobań, w EU III znajdzie się coś dla każdego. Jedyne kryterium to wystarczająco silne dążenie, aby użyć rozumu i osiągnąć w grze jak najwięcej.

    Część III: Ścieżka dźwiękowa

    Ścieżka dźwiękowa do gry Europa Universalis III została skomponowana przez znanego kompozytora, Andreasa Waldetofta. Nie jest to pierwsza produkcja muzyczna, którą Andreas stworzył dla Paradox Interactive. Jego ostatnie dokonania można usłyszeć w grze Hearts of Iron II.

    “Uczestnictwo w pracach nad Europą Universalis 3 to fantastyczne przeżycie” - mówi kompozytor Andreas Waldetoft. “Jestem pewien, że udało mi się stworzyć ścieżkę dźwiękową, która odzwierciedla epicki charakter gry, dając graczowi subtelne poczucie jej imponującej skali.”

    Oryginalna ścieżka dźwiękowa do gry Europa Universalis III będzie zawierać cztery główne tematy przewodnie: Odkrycia, Dyplomacja, Handel i Wojna.

    “Jesteśmy naprawdę podekscytowani faktem, że Andreas mógł po raz kolejny do nas dołączyć w pracach nad grą “Europa Universalis III”- mówi Susana Meza, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Paradox Interactive. “W jego utworach wyczuwa się doskonałą równowagę pomiędzy wymieszaniem różnych elementów a stworzeniem atmosfery wzbogacającej rozgrywkę.”.

    O kompozytorze

    Andreas Waldetoft komponuje muzykę na potrzeby gier, filmu i telewizji. Do każdego projektu podchodzi indywidualnie i zawsze wnosi świeże pomysły do uzgodnionych fragmentów muzycznych. Aby móc w większym stopniu poszerzać swój artystyczny talent, zdecydował się pracować wyłącznie jako “wolny strzelec”. W swoim portofolio ma wiele różnych projektów, od filmów romantycznych do gier przygodowych.

    Część IV: Elastyczna budowa państwa
    Firma Paradox Interactive jest znana nie tylko z rozmachu produkowanych gier, ale również faktu, że w grach tych osiągnięcie biegłości i mistrzostwa wymaga dużo czasu. W oparciu o doświadczenie w tworzeniu ponad 16 gier, zespół projektantów Europa Universalis III skupił się na opracowaniu intuicyjnego i prostszego interfejsu, który jednocześnie pozostałby realistyczny i umożliwiałby inteligentną rozgrywkę.

    Dodatkowo dzięki otwartemu zakończeniu gry, gracz otrzymuje niemal nieskończoną ilość możliwości wyboru, odmian prowadzenia rozgrywki i następstw działań. Zespół projektantów wziął również pod uwagę fakt, że niektórzy gracze chcą kontrolować wszystkie szczegóły zarządzanego państwa, natomiast inni wolą zadowolić się bardziej ogólnym planowaniem rozgrywki i skupiać się tylko na poważniejszych decyzjach strategicznych.

    Jednym z przykładów takich elementów jest ”elastyczna budowa państwa”, gdzie gracz może wprowadzać ulepszenia w prowincjach w bardziej ogólny sposób, bez koncentrowania się na poszczególnych jednostkach terytorialnych. Każde państwo ma możliwość zmian następujących elementów wpływających na rozgrywkę:

    Dwór: Powołując na doradców historyczne postaci, takie jak Mozart, Kartezjusz, czy Kopernik, gracz może otrzymywać określone premie i zdolności do wykorzystania na polu administracji, dyplomacji czy wojskowości.

    Ekonomia: Dostępne suwaki pomogą graczowi wpływać na inwestycje w różnych obszarach i decydować o sposobach wydawania pieniędzy z miesięcznego przychodu. Każda decyzja wpływa na pozostałe elementy, takie jak stabilność, produkcja czy handel.

    Wojsko: Gracz może wybierać pomiędzy różnymi rodzajami wojsk (piechota, kawaleria, artyleria). Dostępne są również przynależne określonym państwom oddziały, takie jak Celtyccy Wolni Strzelcy czy Armia Karolińska. Różne wojska charakteryzują się odmiennymi umiejętnościami i cechami.

    Religia: Pokazuje tolerancję gracza wobec innych religii. Gracz może również zmienić wyznanie na inne, znajdujące się w tej samej grupie. Im bardziej gracz jest tolerancyjny wobec jednej religii, tym mniej wobec innej. Interesującym elementem jest możliwość ogłoszenia się jedynym obrońcą wiary, co daje graczowi określone premie, ale również stanowi pewne ryzyko.

    Rząd: Ilustruje wybrane i pozyskane idee narodowe. Dzięki suwakom polityki wewnętrznej, gracz może określać, jakim typem społeczeństwa chce rządzić, demokratycznym czy autokratycznym, bardzo innowacyjnym czy niezwykle zacofanym, etc.

    “Elastyczna budowa państwa” z systemem powiadomień, zwiększonym sterowaniem suwakami oraz wieloma innymi elementami, umożliwi graczom własnoręczne dostosowanie gry do własnych upodobań. Niektórzy gracze na pewno będą woleli zrezygnować z pewnych elementów na rzecz planowania ogólnej strategii podboju świata.

    CZĘŚĆ VI: ROZWÓJ PROWINCJI

    Epicka gra strategiczna Europa Universalis III obejmuje całą kulę ziemską i ponad 250 państw. We wszystkich krajach, w sumie znajduje się ok. 1700 prowincji.

    W grze dostępne są czytelne wskaźniki określające rozwój i status prowincji, pomagające graczom kierować państwem i prowadzić je do wielkości przez dziesięciolecia historii.

    http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria...C597626953.jpg

    * Ludność: Ludność prowincji ma duży wpływ na jej bogactwo. Im większa liczba ludności, tym większy dochód wytwarza dana prowincja.
    * Limit zapasów: Każda prowincja może wyżywić i utrzymać ograniczoną liczbę aktywnych sił zbrojnych. Limit zapasów zależy od podstawowej wartości zapasów prowincji, produkcji, terenu oraz poziomu fortyfikacji (jeśli istnieją).
    * Maks. zużycie: Odzwierciedla szybkość z jaką armia będzie tracić zołnierzy, jeśli zostanie przekroczony limit zapasów prowincji. Zależy głównie od rodzaju terenu i poziomu technologii wojskowej.
    * Ryzyko buntu: Jest to odpowiednik stabilności w prowincji, będący blisko powiązany ze stabilnością państwa. Każda dodatnia wartość ryzyka buntu wskazuje, że istnieje prawdopodobieństwo wybuchu buntu w prowincji.
    * Kultura: Każde państwo posiada oficjalną kulturę państwową oraz ewentualnie kilka kultur tolerowanych.
    * Siła ludzka: Siła ludzka prowincji opiera się głównie na liczbie ludności,chociaż są pewne czynniki, które mogą zwiększyć tę wartość, w szczególności polityka wewnętrzna lub doktryny państwowe.
    * Garnizon: Jeśli prowincja posiada fortecę, liczba żołnierzy stanowiących garnizon będzie określać czas oblężenia, wymagany do zdobycia prowincji. Jeśli nieprzyjaciel przeprowadzi szturm na mury, garnizon będzie bronić miasta.

    Każda prowincja wytwarza oparty o podatki oraz produkcję przychód miesięczny, który wpływa na ekonomię państwa. Ważnym elementem w każdym kraju jest również handel.

    http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria...C597626968.jpg

    Gruntowne zmiany w prowincjach i państwach w ciągu 300 lat to tylko jeden z aspektów gry Europa Universalis III. Gracze będą mogli wczuć się w epokę, budując nowe katedry i uniwersytety, centralizując system fiskalny oraz prowadząc inne działania państwowe. Stopniowo będą powiększały się fortyfikacje, siły zbrojne powoli przeobrażą się z pospolitego ruszenia w armię zawodową pochodzącą z poboru, a okręty staną się większe, potężniejsze i bardziej zdatne do żeglugi. Inne obszary życia również ulegną modernizacji

    Już wkrótce udostępnione zostaną kolejne informacje na temat gry!

    wszystkie materiały zaczerpnięte ze strony polskiego dystrybutora gry - Cenega Poland.l
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • showthemusic.xlx.pl
  • Copyright (c) 2009 iza7845 | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.